Visa exclusieve betaalmiddel bij WK voetbal in Rusland
De Visa creditcard is tijdens het WK Voetbal het exclusieve betaalmiddel in de stadions in Rusland waar betaalkaarten worden geaccepteerd. In de stadions kunnen voetbalfans niet alleen betalen met contactloze VISA creditcards en debitcards maar ook via de mobiele betaaldiensten bij de beschikbare contactloze terminals.
Als officiële partner van de FIFA zorgt Visa er bovendien voor dat bezoekers van het WK voetbal in Rusland ook innovatieve betaalproducten kunnen gebruiken om spullen te kopen. Het boegbeeld van de campagne is voetbal icoon Zlatan Ibrahimović die een exclusief kijkje achter de schermen geeft van het toernooi.
Betaalbandjes en ringen om snel mee te betalen in Rusland
Betalen met Visa betekent snelle en gemakkelijke afreken mogelijkheden zonder dat de gebruiker geld op zak hoeft te hebben. Daarom verkoopt de creditcardmaatschappij op het WK Voetbal een aantal innovatieve producten in de vorm van 6.500 betaalringen, 30.000 betaalbandjes en speciale prepaid creditcards die in het teken staan van het WK.
Het handige van deze prepaid Visa creditcard is dat de gebruiker zelf de limiet bepaalt door een bedrag te storten. Er wordt geen geld geleend of rente betaald. En met het betaalcomfort van de Visa creditcard hoeven fans die het toernooi bezoeken geen minuut van het kampioenschap te missen.
In en rond de stadions in Rusland staan fans minder lang in de rij om ergens af te rekenen dankzij de ruim 3.500 locaties met betaalterminals van VISA en 1.000 kraampjes waar mobiel betalen met Visa ook mogelijk is. Zo wordt betalen met Visa nog makkelijker en heeft de gebruiker veel meer tijd om te genieten van de sfeer in het stadion en de wedstrijd. Je hoeft dus niet meer te twijfelen tussen VISA of Mastercard.
Unieke blik achter de schermen met Zlatan
Ook voetbalfans die thuisblijven hoeven niets te missen van het spektakel in Rusland. Visa heeft niemand minder dan Zlatan gestrikt om het gemak van de contactloze betaaldiensten van de creditcardmaatschappij te demonstreren. “Visa staat voor innovatie en Zlatan ook. Samen helpen we fans geen minuut te missen van het WK”, aldus de Zweedse vedette, wiens terugkeer op het hoogste voetbalpodium is vastgelegd via ‘Visa’s Ultimate FIFA World Cup™ FOMO‘.
Naast Zlatan hebben ook een aantal andere life style influencers een belangrijke rol in de marketing campagne en geven zij hun miljoenen volgers inzicht in hoe de innovatieve betaaltechnologie van Visa werkt.
Meer over de Visa creditcard
De Visa Worldcard is de bekendste creditcard van Visa en wordt vaak gezien als de beste creditcard omdat je er overal ter wereld mee kunt betalen. De bestedingslimiet van deze Visa creditcard ligt standaard op 2.500 euro en aankopen met de kaart zijn 180 dagen verzekerd.
Wil je deze Visa creditcard aanvragen, houd er dan rekening mee dat de uitgever, International Card Services, zal toetsen of de standaard limiet van de Visa Worldcard past bij je financiële situatie. Een alternatief voor de Worldcard is de Visa Gold Card. Op deze kredietkaart zit standaard een bestedingslimiet van 5.000 euro. Verder heeft de Visa Gold Card een aankoopverzekering van 365 dagen. En dit is de beste creditcard voor mensen die veel reizen, want er zitten een aantal aanvullende reisverzekeringen inbegrepen.
Visa vergelijken en aanvragen?
Een Visa creditcard aanvragen doe je makkelijk en snel online. Maar voordat je dit doet, kun je Visa ook vergelijken met andere creditcards zoals Mastercard en American Express. Op CardGuide.eu vind je een compleet overzicht van alle creditcards en hun voorwaarden.
Visa vergelijken met andere creditcards is verstandig omdat je er zo achter komt wat de beste creditcard is in jouw situatie. Ga je voor een gewone creditcard waarmee je feitelijk geld leent of kies je voor een prepaid kaart waarop je zelf geld stort? Heb je nog geen keus gemaakt? Bekijk dan ook eens de creditcards van Mastercard, American Express.